Det skulle vara lätt för mig att säga att jag inte hittar hem, men det gör jag, tror jag.





Igår var jag ute och promenerade lite med kameran igen. Har fastnat för att fota mina fötter av någon anledning? Resultatet känns typ.. sådär. Inte så bra, men det är ju inte fula bilder. Känns bara som att det är under min standard, men alla har vi väl våra dagar, right?

Jag funderar förresten på att göra en spellista på spotify och visa er vad min höst 2010 kommer ha för soundtrack (på ett ungefär, för jag ändrar mig hela tiden), vad sägs om det?

Kommentarer
Postat av: Johanna

jag gillar ju röda skor så detta är nice

2010-08-22 @ 19:17:29
URL: http://create.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0