En helt vanlig dag på ÖoB, Rågårds Modehus samt Jysk.


Vi anlände till ÖoB först, för att jag skulle köpa nya billiga skolblock.


De var dock sjukt fula, så jag blev ledsen och besviken...!


För att göra mig lite gladare började Johanna åka på en mini-skateboard.


Det gjorde mig dock bara arg, så jag mordhotade henne lite...


Hon fällde upp sin sköld (..?) och försvarade sig kvickt!


Då blev jag glad, och hittade samtidigt ett sött paraply.


Vidare hittade vi en yttepytteflaska med bordsvatten. Vet inte om ni ser hur liten den är?


Jag ville ha en prins också förresten, så jag kysste en groda!


Och Johanna försökte stjäla en tantväska som hon skulle ha när hon blev pensionär. Vi blev dock utkastade när hon försökte med detta (då det är olagligt).


Så vi gick till Rågårds Modehus istället, för att fota höstens cravings...


..och även visa att vi hänger med i modevärlden genom att ha på oss de populära baseball-jackorna!


Efter en vild dag i diverse affärer så lade vi oss och sov inne på Jysk.

Det här är nästan helt sant...

Kommentarer
Postat av: Johanna

OMG jag är kär i denna dagen

2010-08-20 @ 17:18:59
URL: http://create.devote.se
Postat av: ellen

haha, vad kul det såg ut. Jag blir nästan sugen att åka till ÖB och köpa en massa roliga billiga saker.

2010-08-21 @ 14:33:01
URL: http://ellencsordas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0