FOTO



Jag har kikat lite i tidningen FOTO som jag fick hem idag, och jag säger bara: hej inspiration! Speciellt ett reportage om fotografen Thron Ullberg fångade mitt intresse. Han är hur kreativ som helst, och dessutom väldigt skicklig och målinriktad. Han får mig nästan att vilja bli frilansfotograf. Så om någon vill bli ett offer som jag kan öva på, säg gärna till! Vem som helst. Har du coola idéer är det ett plus, även om jag vet att det är fotografen som ska stå för dem egentligen... ;)

Tidigare porträtt jag har tagit på mina vänner (säg till om ni vill att något ska bort):













Nu vet ni kanske lite mer vad som väntar ifall ni nu vill bli fotograferade av mig (vore jättekul om någon ville ställa upp). Dock vill jag göra något nytt, något kreativt, något som jag inte gjort förut. Så vi får se!

Kommentarer
Postat av: Johanna

OMG jag har inget nagellack på den bilden!!!!! :O :O :O

men låter nice med inspiration! det är alltid så härligt :D

2010-08-23 @ 19:40:19
URL: http://create.devote.se
Postat av: ida

du får gärna fota mig någon gång. mest för att jag antagligen suger på att vara modell och därför hade det varit ganska kul. puss

2010-08-24 @ 16:55:50
URL: http://nittonhundranittiofyra.blogspot.com
Postat av: ida

du får gärna fota mig någon gång. mest för att jag antagligen suger på att vara modell och därför hade det varit ganska kul. puss

2010-08-24 @ 16:56:05
URL: http://nittonhundranittiofyra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0