Garderobshistorier!


min ansiktsform förändrades helt med uppladdningen på youtube. troligen för att jag laddade upp den från min dator i widescreen, och de har inte det på yt..?

Jag har alltså nu städat min garderob, om ni inte förstod det av videon.

Tillvägagånssätt: Jag tar ut allting, viker ihop det jättesnyggt och lägger sedan tillbaka det. Förutom de kläder som jag faktiskt inte använder. De kläderna, som jag inte använder alltså, undrar jag om ni är intresserade av att köpa/få? JA jag är villig att skänka bort dem om jag slipper betala frakten, så det är ju ändå ganska billigt för er del. Ifall ni nu vill ha något. Det rör sig inte om jättemycket, men 3 par jeans som jag växt ur, ett par militärgröna trekvartsbyxor och 2 t-shirts. Låter det spännande? Lämna en kommentar i så fall.

Ps. Gjorde jag en videoblogg?! Ds.

Ps2. Jag är inte så seriös som jag verkar! ;) Ds.

Kommentarer
Postat av: Johanna

christine. detta va nog det skummaste du någonsin gjort! xD

du skulle städa din garderob och tänker: "JA, jag ska filma detta!!" xD hahahahahahah! du är FÖR komisk!

2010-08-18 @ 17:58:20
URL: http://create.devote.se
Postat av: Christine

Johanna:

haha, when you put it that way.. xD

men erkänn att det gjorde din dag LITE roligare?? ;D

2010-08-18 @ 18:06:28
URL: http://wastedunderthestars.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Hej!

Hur är det med dig?? :)

2010-08-19 @ 12:15:48
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Katta

Jag får gärna kläder om dom fortfarande är vid liv!

Jag antar att du känner mig tillräckligt väl för att veta vad jag tycker om i så fall :)

Of course betalar jag frakt!! :)

Puss

2010-08-22 @ 21:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0