Hej modeblogg.



Det blev lite tråkigt och vanligt med bara två bilder bredvid varandra, så jag körde på massa småsaker också. Rörigt, men lite mer orginellt. Dagens outfit kan ju inte bli så värst spännande i och för sig, men försöka duger. T-shirten är egentligen en tunika/klänning, från en affär i Stockholm som jag inte minns namnet på. Motsvarande Weekday, ungefär. Shortsen kommer från JC och leggings från något varuhus i Berlin. Halsbandet fick jag av min syster, men det kommer från Indiska. Tror dock inte det säljs längre. Sådär, nu har vi modebloggat klart för idag.

Ganska snart ska jag ta en runda ner på stan och hitta Converse. Vita, röda eller svarta lär det bli. Det är så dåligt utbud av dem här, så man får ta vad som finns... Hade annars vart trevligt med oreangea eller mintgröna.

Ps. Videon som jag lovat både Johanna och er kommer troligen senare idag, har inte tid just nu. Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0