Idiottest!



Det här har jag roat mig lite med idag! Sjukt kul, och sjukt frustrerande. Lite beroendeframkallande också. Man kan inte sluta innan man har klarat av det, liksom. Och vänta dig inte att du ska klara det på första försöket... Det är svårare än man tror. Spela förresten 1'an och 2'an innan 3'an, det blir lättare då, eftersom man fattar hur det fungerar (sök i sökfältet, skriv in "idiot" så finns de där).

Förresten, om någon undrar hur skorundan gick, så kan jag meddela att den avslutades i the K.J-store med att jag provade ett par äkta underground-kängor. 10-håls, vanliga svarta, fanns inte i min storlek, så jag provade en storlek mindre i 14'håls, och det blev perfekt. Nu ska jag dock vänta på att de beställer in antingen undergrounds (10'håls i min storlek) eller doc's, vilket de gör i början av september.
   Jag hade egentligen tänkt köpa de bruna jag visade bild på i förra inlägget, men storlekarna var knas. Min vanliga storlek var för stor (vad är det med mina fötter, har de krympt?), så jag provade en mindre, men den var för liten. Otur, där. Men jag kan leva med det om jag får ett par riktiga undergroundkängor lite senare istället!


Kommentarer
Postat av: Sara, 17 år och änglasyster

Såg din kommentar du hade skrivit om självskadebeteenden och att folk som vill dö oftast gör det. Ville bara säga att du verkar vara en klok människa som tänker ett steg längre än många andra!

2010-08-17 @ 21:48:07
URL: http://vilaifridbror.blogg.se/
Postat av: Johanna

låter som en bra grej ;)

2010-08-17 @ 22:14:17
URL: http://create.devote.se
Postat av: Sara, 17 år och änglasyster

Det jag skrev det menade jag verkligen bara så att du vet. Då min bror tog livet av sig så är alla sort självskadebeteenden, varningstecken, självmordsförsök, självmord en stor sak för mig och det glädjer mig att se att människor kan skilja på "ett rop på hjälp" och en person som verkligen vill dö. De flesta som begår självmord planerar det länge och säger inget till någon om sina tankar precis som du sa.



Jag är glad att det finns människor som du!

2010-08-17 @ 22:57:57
URL: http://vilaifridbror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0