Även fast jag blundar kan jag inte sluta se



Vi kör på att lägga upp en bild från häromdagen, då jag var lite emokiddo. Fint det.

Imorgon börjar jag mitt andra år på gymnasiet, det år som de flesta säger är tuffast. Jag med min skoltrötthet hängandes över axeln känner att det vore roligare att jobba, men samtidigt så måste och vill jag ha gymnasiet avklarat. Då slipper jag kanske skolan sedan, om jag inte känner att det vore kul att plugga igen, på universitet / högskola. Nåja, den dagen den sorgen. Studenten kommer ju närmare för varje dag åtminstone, får se det positivt!

Ps. Jag är inte skoltrött för att jag tycker att det är svårt eller för att jag är dålig i skolan, för det är jag inte. Jag vill bara ut och leva, det är det. Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0