Man ångrar bara det man inte gör..



Smått pinsam video kanske, om man inte känner mig. Om man gör det också, förmodligen. Men man ska ju bjuda på sig själv, right? Och jag är ju inte sådär väldigt seriös heller. Jag skrattar också åt den här videon, bara så ni vet, så det är okej att ni gör det också :) Jag var ju dock tvungen att lägga upp den, Johanna hade ju blivit lite småsur på mig annars.

Med detta säger jag godnatt, för jag ska jobba på att lägga mig lite tidigare nu för att vänja mig till dess att skolan börjar igen (nä, har inte börjat ännu!).

Kommentarer
Postat av: Johanna

detta ÄR underbart roligt!!! xD

jag bara er allas ansikten när de ser dina videos för första gången! förvirringen stiger. hahahaha!

I LOVE YOU FOR THIS

2010-08-22 @ 19:15:14
URL: http://create.devote.se
Postat av: ida

HAHAHA detta var det konstigaste jag sett på såå länge!

2010-08-23 @ 15:10:50
URL: http://nittonhundranittiofyra.blogspot.com
Postat av: Carro

Big fucking smile!



du är underbar

2010-08-24 @ 22:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0