God morgon, solstråle!

Good morning starshine, the earth says 'hello'! Okej, det är kanske inte morgon för gemene man. Men för mig är det det. Jag gick upp vid åtta och åt frukost, men det var så väldigt tråkigt att vara uppe själv och inte kunna göra ljud av sig (syster sov), så jag gick och lade mig igen. Jag låg kvar och halvsov fram till halv tolv ungefär då jag gick  upp och började göra lunch. Nu sitter jag (fortfarande i nattlinne) och funderar på att träna och ta en dusch. Där har ni en redogörelse för varför jag tycker att det är läge att säga "god morgon".

Senare idag ska jag ner på stan för att leta höstskor. Jag satsar på att få hem någon av dessa från scorett:


Vi får helt enkelt se vad det blir. Om det ens blir någon av dessa, för det vet man aldrig! Jag kanske inte ens köper ett par skor, jag kanske bara kollar in utbudet såhär långt, och väntar lite till med att köpa något för att se vad som kommer in längre in mot hösten.

Ps. Varje gång jag ska logga in här skriver jag fel lösenord. Helt seriöst. Varje gång. Antagligen är det för att jag har det lösenordet till facebook, och då känns det som att det passar ihop med mailen. Fast det är ju inte det lösenordet. Det är sjukt irriterande, jag måste lära mig snart! Ds.

Ps2. Det här blev ett väldigt tråkigt inlägg. Sorry for that. Ds.


Kommentarer
Postat av: Jonesy

SV: det har du absolut rätt i. Men oftast börjar det med mer "extrema" rop på hjälp som faktiskt kan leda till döden eller av personen i fråga ses som ett misslyckat självmordsförsök. Tragiskt nog så har jag fler än en som stått mig nära som tagit sitt liv så jag känner väl igen mig i din kommentar...

2010-08-17 @ 18:35:53
URL: http://jonesythekatt.blogg.se/
Postat av: Claudia

dom bruna skorna är TO DIE FOR!

2010-08-17 @ 19:13:06
URL: http://cloudy.webblogg.se/
Postat av: Johanna

synn med storleken till de bruna :/

2010-08-17 @ 22:15:04
URL: http://create.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0