Väldigt mycket liv.


Bild tagen i en park i Stockholm på natten. Mys. Randomness.

Anledningen till att jag inte har skrivit något här tidigare idag är, helt ärligt, att jag har ränkat matte och läst i en bok till engelskan. Jag förvånar mig själv med att säga det, och ännu mer med att det är sant. Jag tänkte att jag skule bli seriös i skolan nu i tvåan (även om jag är tröttare på den än någonsin), men att sitta hemma och plugga en lördagkväll? Ja, uppenbarligen. Vad händer härnäst, tro? Grisar kanske flyger förbi fönstret?

Ps. Jag hade gäster en stor del av dagen också, så jag har faktiskt gjort annat, haha. Ds.

Kommentarer
Postat av: Johanna

nice shit ;D

2010-08-29 @ 12:15:42
URL: http://create.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0