(10) Thank you for your love.

Det tog en hel del tänkande för att komma fram till årets händelse kan jag säga. Det stod länge och vägde mellan två händelser, och dessa två var Rock the Lake och förfesten till iParty.
   Rock the Lake var så himla bra för att jag var där med Johanna (precis som alla andra dagar under sommarlovet), och med henne kan jag verkligen göra sjuka saker (på ett bra sätt). Vi hoppade runt framför scenerna, men vi sprang också runt bakom dem. Vi träffade bland annat Timo Räisänen, Marian Gold (sångare i Alphaville), gitarristen i Sweet och inte minst Markus Krunegård. Under sommaren var Markus verkligen den artist jag lyssnade mest på, och att jag träffade honom just då var ju verkligen bara så galet awesome.
   För bara lite mer än två vecka sedan var jag hos Martina och lyssnade på musik, spelade spel, pratade och drack lite öl. Det var så himla trevligt, för det kändes som att jag lärde känna både Martina och Rebecca så väldigt mycket bättre i och med den kvällen. Det är lite som en milstolpe i vår vänskap. Det var först den kvällen som jag på riktigt insåg att jag är så glad att jag har lärt känna dem. För trots att vi har gått i samma klass i ett och ett halvt år är det först de senaste månaderna som vi har pratat med varandra. Av den anledningen blev förfesten till iParty så väldigt bra.

Efter en lång lång tids tänkande är det nog förfesten till iParty som blir happening of the year. Bara för att två så sjukt fina människor blev mina vänner på riktigt den kvällen. Två tjejer som jag bara vet kommer att få min återstående tid på gymnasiet att bli väldigt bra.


(Martinas bild)

Kommentarer
Postat av: Johanna

awesome!

2010-12-29 @ 19:21:25
URL: http://movietime.devote.se/
Postat av: Alma

Sv: åh hon är bäst helt enkelt!

2010-12-29 @ 19:38:55
URL: http://marsipanrosor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0