(2) Abnormally attracted to sin

Mina naglar är inte speciellt snygga. Detta beror på att jag har bitit på dem i hela mitt liv. Jag biter inte på dem så ofta längre, men det händer. Ett tag under början av året och under sommaren bet jag inte på dem alls, men nu har jag dessvärre börjat igen. Inte sådär väldigt bra kanske, men det går inte att sluta! Man kan ju tycka att det vore ganska enkelt, eftersom det inte ger mig någonting tillbaka, men det är en vana. En dålig vana. Sad but true.

Hursomhelst, jag hann ju inte blogga igår. Det var ganska fullt upp hela dagen, då jag först gick i skolan och sen på "iParty". Tackar som frågar, jag vet att jag inte är 18. Det var en liten tillställning som ProCivitas ordnat för de stora fria gymnasieskolorna i Växjö. Inann jag åkte dit var jag hos Martina också, så det var en väldigt trevlig kväll! Det såg ut lite såhär (fast jag har inte så många bilder ännu, har bara de jag tog):


Jag & Johanna hos Martina.


Becca & Martina.


Becca & Carro på bussen in till Grace.


Johanna & Martina på bussen.

Kommentarer
Postat av: Johanna

vi är så vackra sååååååååå :D

2010-12-14 @ 17:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0