(3) The importance of being idle



Det finns saker med mig själv som jag är
väldigt stolt över, och en av dem är faktiskt mina musikkunskaper. Jag kan spela två instrument hyfsat och kan grunderna inom sång. Dessutom är jag väldigt hemma på vad olika genrer heter, och då inte bara pop och rock, utan även små genrer som funk och sleaze. Det är också så att jag kan min musikhistoria bra överlag, inom de flesta genrer. Från Pavarotti till Lady Gaga till Edit Piaf till Kurt Cobain. Jag är uppväxt med jazz och folkmusik och har sedan lyssnat på allt från Rix FM och A*Teens till Nine Inch Nails och Kent. Jag gillar att veta saker om musiker, låtar och genrer. And I swear, 70 % of my brain is song-lyrics.
   Ifall jag ska berätta en sak till om mig själv som har med stolthet att göra så är det att jag inte vet hur dåligt självförtroende känns. Jag tycker inte att jag är snyggast, bäst på allt och liknande, men jag tvivlar heller aldrig på mig själv. Vad gäller mitt utséende så ser jag ut som jag gör, och det är inte mycket att göra åt det.


Kommentarer
Postat av: johanna

himla bra inställning :) önskar att jag kunde känna likadant

2010-12-16 @ 09:29:01
URL: http://intejohanna.blogg.se/
Postat av: Joey

Underbart inlägg!

Var stolt över dig själv, du är så himla bra och fin på alla sätt och vis!

(och jag skulle inte ändra ett skit på ditt utseende ändå!)

puss!

2010-12-16 @ 12:05:17
URL: http://smokeyjoey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0