(4) Stupid in love




Jag har faktiskt en del "guilty pleasures",
så att säga. En av dem är artisten Rihanna. Helt ärligt, så äger jag hennes andra skiva (A Girl Like Me). I och för sig så var det väldigt länge sedan jag lyssnade på den, men jag äger den ändå i fysiskt format. Hennes två senaste skivor, Rated R och Loud har dock spelats ganska flitigt. Låten Russian Roulette har till och med haft en alldeles egen spellista på min spotify, och det är inte många låtar som får det. Men helt ärligt så har hon ju en helt fantastisk röst! Dessutom har hon en känsla för musiken, hon sjunger inte utan känsla som många andra inom hennes typ av musik gör. Jag gillar också att hon har en egen stil och vågar sticka ut (såklart gillar jag det, haha). Kort sagt är hon en väldigt bra kvinna - även om hon kanske inte gör den typen av musik som jag skyltar med att jag gillar.

Ps. Jag kanske går på hennes spelning i Malmö den 31 oktober!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0