(8) Don't turn your back on love



Idag är det meningen att jag ska berätta om en awesome tv-serie som har sänts under året, alltså tänker jag berätta om House M.D (surprise!). Ifall videon jag länkade ovan inte övertygar er tillräckligt om att det här är den enda tv-serien som är värd att följas så kan ni klicka här och övertygas ännu lite mer.
   För er som inte vet någonting alls om serien så är det en sjukhusserie (/deckare?) med den genialiske, men egotrippade och sarkastiske, läkaren Gregory House i centrum. I varje avsnitt får han ett nytt knivigt fall att lösa, vilket han gör med hjälp av sitt läkarteam. Det är så sjukt bra. Bättre än vad det låter som (och då låter det ju ändå bra!).

Som en liten bonus tänkte jag visa ett par bilder från min julafton. Hoppas att ni också hade en lika trevlig dag/kväll som jag!



De senaste två dagarna har jag spelat ofantligt mycket schack med min syster.



Och så har jag bl.a. fått jättefina ugglor i julklapp - av tre olika personer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0