Cheers to the freakin' weekend!


Hon har inte kulmage, jag lovar, det är tröjan som ligger konstigt.

Tidigare idag fick jag reda på att min storasyster kommer hem en dag tidigare - det vill säga imorgon! Det är så fint att hon kommer hem, och det känns framförallt konstigt att hon inte bor "hemma" längre. Vi har ju bott i samma lägenhet/hus i 14 år, och nu gör vi inte det. Jag har känt henne i hela mitt liv, och hon har känt mig nästan hela sitt (bortsett från de 4 första åren). Det är verkligen en unik möjlighet till en speciell relation man får när man har syskon, den sortens relation går ju inte att få någon annan stans i princip. Därför är jag så himla glad att just min storasyster blev min storasyster.

Anyway, idag hade jag sista dagen med lektioner i skolan innan jullovet, och det är bara så himla underbart. Imorgon ska vi ha lite klasstid och sedan avslutning i kyrkan, efter det är jag helt ledig i nästan tre veckor! Det är nog den mest välbehövliga ledigheten någonsin tror jag. De sista veckorna innan jullovet har varit mördande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0