Honey, this mirror isn't big enough for the both of us.


Jomen det är min bild, promise. Sno den inte är ni söta.

Visst var jag frisk nog att gå i skolan idag, fenomenalt det! Jag har dessutom spenderat lite pengar. Sisådär 80 spänn på ett par hörlurar och senare sisådär 20 spänn på en varm choklad. Känns lite onödigt med chokladen, men sånt är livet. Om jag är sötsugen så får plånboken lida, helt enkelt.

För tillfället håller jag på att bli lite smått kär i Dresden Dolls (de får sällskapa med mitt obsession My Chemical Romance), ni kan ju lyssna på dem om ni vill. De är lite brutala och söta och pianospelande. Mycket fint. De har tillochmed fått en egen spellista. Det ni! Nu ska jag se något avsnitt av House till (man blir ju så lätt beroende..), äta lite kvällsmat och sen får vi se.

Kommentarer
Postat av: anna

sv: tack! många jag redan hade, men hade helt glömt bort ron sexsmith, den är så fin ju :)

2010-12-10 @ 09:02:01
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0