Non, Je Ne Regrette Rien



Jag vet inte hur länge ni har följt mig, men såhär såg min bloggheader ut ett tag. Det representerade min personlighet ganska bra där ett tag med, och min klädstil. Palestinasjalar, kajal, svart, slitet, converse, tusen armband... Och det här var mindre än ett år sedan. Spännande hur man kan förändras, don't you think?

Hursomhelst, jag har haft otroligt kul i skolan idag. Troligen berodde det på att både jag och mina två närmaste vänner i klassen var övertrötta. Vi skrattade åt saker som inte var kul, kom på en massa saker vi borde göra (vi behöver inte gå närmare in på det här...) och pratade om vad som är det viktigaste i ett förhållande (tillit och respekt vs. humor och sex). Eftermiddagen överlevde jag endast tack vare en sockerbulle som jag sprang och köpte på biblioteket. Sockerkick for the win.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0