Och allting är nästan perfekt



För två dagar sedan var det exakt ett år sedan jag stod i Teleborgshallen nästan längst fram och såg Lars Winnerbäck live. Det var himla bra. Inte bara för att jag gillade musiken (är inte inne på honom så mycket längre - jag byter favoriter väldigt ofta) utan också för att hela konserten var otroligt bra komponerad. Låtarna lät inte som på skivan, utan bättre. Lasse är kung på att förmedla låtar live, jag antar att övning ger färdighet.

Anledningen till att jag postar det här är inte bara att det var nästan exakt ett år sedan jag stod där i publikhavet, utan också för att förbereda er på att jag kommer att posta ett "mina 10 bästa konserter"-inlägg någon gång snart. Jag hade tänkt det i alla fall. Vi får se hur det blir med det, helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0