Prinsessan av Peking



Idag har jag sprungit runt med en bild på den här mannen på tröjan med det här och det här i högtalarna. Innan dess tränade jag och fick därmed igång endorfinerna. Det gjorde förresten också att jag hade samvete till att lägga mig i sängen och kolla på ett avsnitt av House. Nejdå, jag är inte alls lite beroende av en tv-serie.
   Mamma föreslog att vi skulle bara lussebullar, så vi gjorde degen tillsamans och sedan ställde jag mig och rullade dem samt satte in dem i ugnen. När bullarna var klara visste jag inte vad jag skulle göra, så jag ställde mig och gjorde polkagrisknäck (som jag inte smakat än - den ska stelna). Så utan att ha planerat det och egentligen utan att ha varit medveten om det har jag spenderat i princip hela dagen i köket. Men det har varit väldigt trevligt, och nu har vi julgodis för ett tag framöver!

Kvällen tror jag spenderas framför House, återigen. Den här gången får jag dock sällskap av mamma och pappa. Det blir nog väldigt fint, det! Vi hörs imorgon, om jag hinner (ska till skolan, sedan hem till mig och efter det hem till Martina för att skeppas in till stan och sedan hem igen någon gång mitt i natten).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0