This new year will be for you and me



Snart snart snart är det ett nytt år - och därmed också ett väldigt firande! Eftersom jag är lite smått ytlig av mig så har jag vetat i flera veckor vad jag ska ha på mig. Det blir den silvriga tunikan ni ser på bilden ovan, och eftersom den är genomskinlig så blir det en vanlig tight svart klänning under. På fötterna ska jag ha skorna jag köpte för någon dag sedan, as you might know. Vi får se om jag orkar och lyckas, men jag hade tänkt försöka sminka mig lite 60-taligt (á la Twiggy och Edie Sedgwick) också. Så ser jag ut som en mod-tjej. Lovely!

Kommentarer
Postat av: Johanna

lovely!

jag ska ha jumpsuit så jag är lite 70tal á la 2010 ;) jag känner mig lite vågad :S well well! sådant är livet :D

det ska bli myyyyyyyyyys!

att vara ytlig är ok ;) bara det handlar om en själv. jag är det med ;) vem f*n är det inte liksom?! xD hahaha

2010-12-30 @ 19:55:18
URL: http://movietime.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0