I just wanna set you on fire so I won't have to burn alone



Med dessa skorna på fötterna blir jag närmare 190 cm lång. Det ni. Anledningen till att jag köpte dem är en tradition som kallas nyår. Då ska man ju klä upp sig och grejer (snacka om att jag kommer vara uppklädd, höhö), och jag hade inga passande skor tyckte jag. Därför fick de awesome skorna ni ser på bilden flytta in på min skohylla. Fint det. Ännu finare är att de inte kostade skjortan heller - endast 225 pix!
   Skorna är ett resultat av en dag i ett centrum fyllt av rea-skyltar tillsammans med syster och mamma. Ett annat resultat är en ram från lagerhaus som jag inte har tagit kort på än. I den sitter för tillfället två bilder, en på Birgitte Bardot och en på Marlon Brando, men innan dess var det ett par visdomsord från Gerard Way som stod där (anledningen till att visdomsorden inte fick vara kvar är att bokstäverna i ena marginalen försvann).

Fortsättningsvis ska min kväll spenderas tillsammans med min syster på ett eller annat sätt. Antingen spelar vi spel (alfapet eller schack troligen) eller så ser vi något avsnitt av House.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0