Snart är det jag som är kung!




Förra januari hade jag knallrött läppstift och lite knasigt hår. Jag bar omkring på en röd handväska jämt och ständigt och så hade jag högklackat som fastnade i en och annan snödriva. Med andra ord har jag förändrats en del sedan dess. Eller? Jag tror egentligen inte det. Okej, handväskan skulle jag inte haft idag, men skorna älskar jag fortfarande och rött läppstift är ju faktiskt skitsnyggt. Det är mest så att jag inte orkar vara så himla pretto längre. Orka ha en lugg som måste klippas varannan vecka, orka bättra på läppstiftet varannan timme, orka ha högklackat varje dag. Så hur gör jag nuförtiden istället? Jag struntar ganska mycket i smink och tar på mig det som är bekvämt och så skyller jag på att mina vänner umgås med mig - inte mitt utséende. Rätt bra ändå.

Poängen med det här var att det ska bli spännande att se hur januari 2010 blir! Jag kanske rakar av mig håret på ena sidan och tar hål i öronen? Eller så kanske jag låter bli att klippa håret och går runt i för stora ylletröjor? Inget av alternativen är sådär väldigt orimligt, så det blir intressant. Snart får vi se svaret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0