And the world keeps turning


Alex, värd, spelar gitarr. Mys.


Jag och min vän Ida var mest förbannat snygga (haha).

Tidigare i år, i april, var jag i Halmstad och hälsade på min kära vän Ida. Då var jag på en fest ute i en sommarstuga ute i skogen. Det var så varmt att man kunde sitta på balkongen och spela gitarr hela natten (fast vi frös lite, I admit that). Tänk vad fint det var. Jag har till och med en liten inspelning från när vi sitter en massa folk där ute och sjunger Bubbly. Jag vill ha fler såna tillställningar. Istället får jag nöja mig med "iParty" på Grace ganska snart (ett par veckor till), men det blir nog trevligt det med.

Jag bakade världens godaste bullar tidigare idag, förresten. Det var nötter (valnötter och hasselnötter), kanel och russin i dem, så de smakade ganska juligt. Hur goda som helst alltså. Det receptet ska jag verkligen komma ihåg. Hoppas att ni också har haft en fin söndag! Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0