Even though you made me grow, you say I owe you nothing


På vissa ställen är det lite falskt, ha överséende är ni söta...

Jag känner att jag har bloggat väldigt dåligt de senaste dagarna, det beror troligen på brist på inspiration och brist på händelser. Nu har jag dock både en händelse och lite inspiration. Jag har skrivit en låt, och jag har filat lite på den, och jag har spelat in den, och jag har lagt upp den på youtube. Låten skrev jag för ett par dagar sedan, men finslipet har jag donat med ett tag. Ork att spela in fick jag först nu ikväll. Men bättre sent än aldrig, right?

Annars var en vän till mig här idag efter att jag slutat skolan och spelade musik (fast egentligen kollade vi nog mest skojiga klipp på youtube, höhö), vilket var mycket trevligt. Vad har ni haft för er?


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0