I get by with a little help from my friends




När jag såg ut genom mitt fönster imorse så möttes jag av ungefär två decimeter snö. Det var jättemysigt tills dess att jag gick ut genom ytterdörren. För att överleva kylan gick jag klädd i yllestrumpbyxor under jeansen, yllestrumpor och ylletröja. Helylle, höhö.
   Jag försöker intala mig att snön är ett tecken på att jullovet är på väg, för jag behöver verkligen ett jullov. För tillfället har jag fyra uppsatser och sex prov att skriva. Mysigt, mycket mysigt. Håller jag mig bara vid liv till jullovet så ska det gå bra sen, intalar jag mig.

  

Kommentarer
Postat av: Johanna

I don't like snow... för då vet man att det betyder kyla.



skolan just nu <3 MUMSCH

2010-11-25 @ 22:00:54
URL: http://johannascreation.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0