I just want to hear those sweet words, spoken like a melody



En oregierad bild på Ola Salo får ni idag, oavsett om ni misstycker eller inte. Jag ville väl mest peka på att jag är otroligt konsertsugen för tillfället. Moto Boy ställde ju in sin spelning i Växjö som skulle varit nästa lördag. Vad skulle han sjunga sönder rösten för, det var väl onödigt? Hursomhelst, så måste jag snart ha en konsert eller festival att se fram emot. Annars går jag under (eller något?). Det hade inte varit helt fel att ha bokat biljetter till Peace & Love. Men inte det. Inte ens S!esta eller Emmaboda. Ännu. Men jag ska (ska) på festival i sommar, jag lovar er det.


Kommentarer
Postat av: johanna

åh jag såg the ark i somras och även om jag inte är ett jätte-the ark-fan så var det nog den bästa spelning jag varit på... förutom när jag stod längst fram på mumford & sons, det var mäktigt!

2010-11-11 @ 18:12:22
URL: http://intejohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0