If you knew my story word for word, had all of my history, would you come along with someone like me?

Christine i slutet av 2010:


Christine i slutet av 2009:


Christine i slutet av 2008:


Christine i slutet av 2007:


Av bilderna att döma verkar det som
att jag blivit fett mycket mer emo sedan 2007. Det har jag inte, promise. Jag var emo redan då. Haha, skämt åsido. Jag har bara mina dagar, och det hade jag då med, jag hade bara brist på egobilder från november 2010. Dock har jag alltid varit en grubblare, redan när jag var 5 - 6 år satt jag på muren vid vår gamla sommarstuga och dinglade med benen när jag "filoferade". Mycket charmig var jag, redan då (höhö).
   Förresten, ser jag inte väldigt liten ut där på sista bilden, 2007? Jag gick faktiskt i sjuan då, alltså var jag 13 år gammal. Jag ser mycket yngre ut! Eller är det bara jag som tycker det? Hela den där fejk-snygg-grejen som kom när jag upptäckte att det finns något som heter smink gör att jag ser yngre ut. Tycker jag.
   Håret är ju någonting som förändrats en del. Från och med hösten 2009 framförallt. Då åkte det av bit för bit och 2010 är det dessutom färgat svart. Vad gillar ni mest? Det långa håret eller det korta?

Snart ska jag sätta mig i en fåtölj och få min timme TV-tittande i veckan avklarad framför House. Det blir fint.

Kommentarer
Postat av: Johanna

du ser ju nästan ut som din syster på sista bilden :P

och på 2009 ser du jätte liten ut.

om jag hade visat sådana här bilder hade ni trott att jag varit fjortis (vilket jag aldrig varit men you know...)

2010-11-09 @ 21:55:05
URL: http://johannascreation.blogspot.com/
Postat av: Martina

aw tack :D ja visst var hon :)

vad ovant det var att se dig i långt hår :D fint!

vi får försöka ta filmkvällen nu snart också! :)

2010-11-09 @ 23:00:22
URL: http://martinaliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0