I'm a stalker in your speaker










Förlåt för det sjukt tattiga beslutet att censurera, men det var nödvändigt...

Jaha, någon som kan gissa vad jag har haft för mig idag? Just precis, jag tog bussen till Kosta och hälsade på lite celebriteter. Vet inte om ni har haft koll på Idol under hösten, men på bilderna här ovanför ser ni i alla fall Andreas Weise, Linda Varg, Linnea Henriksson och Daniel Norberg.
   Jotack, jag vet faktiskt precis hur töntigt det här är i somligas ögon, och ni får skratta, jag har faktiskt självdistans. Hur töntig ni än tycker att jag är så var Daniel i alla fall mycket trevlig, och fick mig att skratta när bilden togs (därav censuren).

Harry Potter igår var förresten väldigt bra, snyggt filmat framförallt! Kul kommentarer här och var, och dessutom följde den boken mycket bättre än vad jag hade väntat mig. Det var i och för sig ett bra tag sedan jag läste den, men ändå.

  

Kommentarer
Postat av: Johanna

Andreas va ju snyggast ;)

2010-11-27 @ 18:50:15
URL: http://johannascreation.blogspot.com/
Postat av: johanna.

åh, daniel är så fruktansvärt fin.

2010-11-28 @ 01:41:25
URL: http://johannaohre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0