I'm gonna love you like I'm indestructible



Igår skrev jag att jag skulle se en film
och dissa Idol. Så blev det inte. Tusan med. Mina föräldrar ville se på Sveriges största musiktävling, och då kan jag ju inte säga att de inte får det. Jag försökte, men nej.
   Lite tur var det väl dock att jag satt där framför TV'n och tittade på det där kommersilla musikprogrammet, för då fick jag se Jay Smith göra Madonnas låt Like A Prayer, ett helt fantastiskt framträdande som inspirerade mig till att sätta mig framför pianot idag. Jag satte mig och skrev en låt, bara sådär. Det har aldrig hänt förut. Jag tänkte lägga upp texten, om ni är intresserade. Dock är den inte så väldigt bra att bara läsa, den är ju skriven samtidigt som en melodi, så varken melodin eller texten är komplett utan den andra. Bara så ni vet.

You are not the kind of guy
I should give my soul to.
You are not the kind of guy
who knows how to handle life.

You always drag me down
through the roads I don't want to walk.
You have your problems -
which I can help you solve.

I can't help you if you take
ten pills a day,
and I can't take responsability
of your actions.

But I can promise
I will try
to help you.

You are the kind of guy
I will give my soul to.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0