Paparazzi.








Min vän Ida kom ju på besök igår, och då kände jag ett tvång att dokumentera det (eller något?), haha. Jag ställde henne framför kameran med en fotoduk bakom sig och sa åt henne att posera lite. Några av de bilder som blev bra ser ni här ovan (det blev även en hel del dåliga bilder då vi båda skrattade väldigt mycket under tiden). Hon är inte van att modella (inte jag heller) så var snälla när ni kommenterar bilderna!
   Förutom att tönta oss framför kameran lyssnade vi på musik, pratade, kollade parodier på kända låtar på youtube, åt pumpapaj och planerade att ses på jullovet. Helfint.

Kommentarer
Postat av: ida

askalas! puss

2010-11-05 @ 18:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0