Random acts of kindness




De här bilderna kan sammanfatta min dag, tack vare en otroligt skruvad förmiddag. Internskämt åsido. Jag har haft en obligatorisk lektion idag, och det var ett historiaprov. Helt okej ändå. Så har jag bokat en klipptid också (som jag såhär i efterhand inte är alls säker på att jag kan komma till, ehe). Det blir spännande vad ett besök i frisörstolen gör för skillnad. Ska jag spara ut det eller behålla mitt korta hår? Uäh, jag har själv ingen aning. Jag tror att jag vill spara ut det, men det tar ju så lång tid, och jag är inte den mest tålmodiga människan på jorden.

  

Kommentarer
Postat av: Johanna

facebook + taggar = AWESOME



men om du ska spara ut det tycker ajg att det är lite knäppt att klippa de... för du kan ändå inte klippa det så att det växer ut jämt.

2010-11-29 @ 21:37:46
URL: http://johannascreation.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0