Take a stand, let your feelings show


Det ser ut som att jag trycker in min midja utav bara h*levete... Det gör jag inte.

I brist på andra bilder får ni den här. Jag har inte kameran framme så mycket nuförtiden, vilket faktiskt beror på att jag skriver uppsatser, räknar matte och pluggar in en massa fakta. Duktigt av mig, tycker jag. Som min kompis skrev: "Dissade MIG för matte, din lärare borde ge dig MVG direkt", haha.
   Hursomhelst, ikväll ska jag se på film och försöka att inte sörja Idol som för ett par veckor sedan plötsligt blev mycket sämre. Jag tror att det blir väldigt lätt. Frågan är bara vilken film jag ska se.

(Nu när jag kommer ihåg det: Johanna (inte Joey), jag kan inte kommentera din blogg!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0