Too much in love to care



Som jag lovade kommer här bilder på en del av shoppingen från Göteborg. Klänningen kunde jag i och för sig köpt här i Växjö, men ändå. Shortsen är så galet balla att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen! Förutom detta införskaffade jag en sjukt fin halsduk med stooora bollar i ändarna, en jättefin svart puffig mössa, jättemånga strumpor (jag är jättebra på att ha sönder dem, haha) och en film.
   På fredagen kom vi fram lagom till lunch, och den lunchen åts på Pizza hut! Det är verkligen inte min grej att äta snabbmat, men det var pizzabuffé, och vi behövde något rejält att äta. Dessutom gick det ju fort. Nu får det dock dröja ett tag tills nästa pizza! Efter lunch gick vi i alla fall runt och kikade i massa roliga affärer, och jag tror att jag fastnade i säkert en timme inne på kombinerade Topshop/Beynd Retro. Den som kom på den affärskombinationen var riktigt smart alltså. Kvällen avslutades i alla fall med musikalen Sunset Boulevard på Göteborgsoperan - riktigt bra!

Kommentarer
Postat av: Johanna

nice!

2010-11-08 @ 09:01:27
URL: http://johannascreation.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0