If life seems jelly rotten, then there's something you've forgotten, and that's to smile and laugh and dance and sing.

Okej, jag tänkte att jag skulle sluta vara förbannad på all miljöförstöring och skriva något här som ni faktiskt skulle kunna roas av att läsa. Låter det bra eller? Hoppas det. Om ni ändå inte är nöjda så får ni hojta till i kommentarsfältet.

Eftersom jag är otroligt intresserad av musik, och ni också borde vara det (höhö), så printscreenade jag mitt spotify lite. Bara för er skull.


Mina stjärnade låtar. Lite blandat, men väldigt bra alltihop (såklart!).


Ett litet smakprov av mina favoritlåtar den här hösten (lite fler låtar finns på listan än de ni ser).


Min kortaste lista som byter låtar konstant. Bra och mindre bra låtar som gör mig pepp.


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0