I'm gonna tell it just like it was

Hejsan! Jag är hemkommen från Göteborg, med en del nytt i bagaget. Jag glömde minneskortet till kameran hemma, så jag har tyvärr inga bilder från resan att visa, men jag ska i alla fall lägga upp bilder på det jag köpte. Det gör jag dock inte ikväll, för jag är på tok för trött för det.
   Hursomhelst så är jag lite kär i Göteborg, så nu har jag planer på att plugga/jobba där efter studenten. Det kommer bli hur fint som helst. Den första affären jag var inne i var Desigual, och shit vad underbar den var. Jag blev sjukt glad av att gå in i den. Priserna var dock inte lika kul, men bara att se plaggen var jättefint. Gå dit! Den ligger i nordstan, för övrigt.

Jag skriver mer imorgon, promise!

Kommentarer
Postat av: johanna

hehe jag var också i göteborg igår :) det var fint! dog lite när jag såg alla julgranar inne på åhléns, längtar så fruktansvärt till jul

2010-11-07 @ 13:07:42
URL: http://intejohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0