We could run away, run away from here


Jag ber ödmjukast om ursäkt för sjukt tattig bild.

Jag klippte ju mig idag. Som ni ser är det inte världens skillnad. Det är lite kortare i nacken och på sidorna, och lite uttunnat och lite flikigare. Luggen blev väl några millimeter kortare också, men inte mer än så. Anledningen till att jag inte förändrade mig speciellt mycket den här gången (för det brukar jag ju göra) var att jag håller på att försöka spara ut det. För att det inte ska se helknäppt ut måste jag dock klippa det lite emellanåt. Vi får se om jag ångrar mig angående den där utsparningen (vilket jag lär göra).

För övrigt har jag ett otroligt soft schema för tillfället, vad gäller att vara på plats. Jag har väldigt få obligatoriska lektioner, men i utbyte har jag ganska många uppsatser att skriva. Jag trivs dock bra med det där gör-vad-du-vill-med-tiden-så-länge-du-lämnar-in-i-tid. Då får man tid för annat. Klippningar, till exempel.

  

Ps. Jag har skapat en sjukt bra jul-lista i spotify (rock - jazz - pop - siner/songwriter). Checka.

Kommentarer
Postat av: Johanna

lektionerna är chill ;) så man kan göra anant.. sm att.. FLIPPA

2010-11-30 @ 18:30:17
URL: http://johannascreation.blogspot.com/
Postat av: joey

ack! söta du!

jag snodde den också, lungaaaan ;)

saknar dig också, lite problematik att jag aldrig är på stan längre! men jag lovar att såfort jag är det så ska jag skicka ett sms med en fruktansvärd fart! <3

2010-11-30 @ 18:49:55
URL: http://smokeyjoey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0