We don't celebrate sundays anymore.



Jag har en sjukt fin helg på gång alltså! Schemat för den ser ut ungefär såhär:
Idag: Skola, julklapps-shopping, häng med fina tjejer, matlagning, Harry Potter på bio.
Imorgon: Tar emot pris för töntigast i världen i Kosta...! Ni får se bilder sen så fattar ni, haha.
Söndag: Plugg, uppsatsskrivning, plugg, plugg, uppsatsskrivning och plugg för att kompensera upp roligheterna.

Av uppenbara skäl är det här alltså ett tidsinställt inlägg, eftersom jag inte hinner blogga idag. Vi får se om vi hinner höras imorgon, men jag förbereder ingenting för det. I värsta fall får ni klara er en dag utan mig. Om vi däremot hörs så har jag säkert en del att berätta - i alla fall om allting går som planerat!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0