Himlen är oskyldigt blå



Jag tänkte att jag skulle berätta lite om filmen igår! Totalt underbar var den, helt i min smak. Det vill säga, 70-tal, bra skådespelarinsatser (däribland Bill Skarsgård i huvudrollen), fint filmad, awesome handling och kul/smart manus. Den är dessutom baserad på en sann historia. Jag tror att den här tränger sig in på min topp tre filmer-lista. Så bra var den. Jag skulle lätt kunna se den om och om igen. Johanna håller dock inte med mig, hon tyckte den var bra, men inte en sådan film man ser om. Tobbe och Oskar tyckte nog den fick typ.. 4 av 10 skulle jag gissa. Så det är ju inte en film som passar alla, tydligen.

Kommentarer
Postat av: Johanna

'The edge of love', the devilswears prada', 'rride & prejudice', där har vi filmer man kan se om och om och om och om och om och om och om igeeeen :D

men som sagt. de va kul att ha sett den. men kommer inte köpa den. gillar att den va en sann historia och att Bill va med i den ;) Skarsgård familjen <3

2010-10-01 @ 18:34:54
URL: http://create.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0