Come with me, my love, to the sea of love



Min skoldag har bestått av massa föreläsningar om sex & samlevnad. En typisk sådan dag då man undrar varför man gick till skolan. För vad lärde jag mig? Nästan ingenting. Det roliga är dessutom att det jag lärde mig inte har med sex & samlevnad att göra direkt, utan med droger och andra sorters beroenden. Värt... Det bästa är ju att det här temat fortsätter imorgon också, fast då blir det förhoppningsvis lite roligare (på eftermiddagen står bl.a. twister, speeddating och tårttävling på schemat). Jag återkommer troligen om en uppdatering om det imorgon.

Kommentarer
Postat av: Johanna

jag tänker så inte vara med på twister...

2010-10-20 @ 20:26:59
URL: http://metrobloggen.se/create
Postat av: Frida

Det ämnet är ju det roligaste i skolan, det borde vi har mer av ;)

2010-10-29 @ 19:54:58
URL: http://friddolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0