Det är ett idogt jobb att driva ungdomen ur sin kropp



Håhåjaja, jag var tvungen att lägga upp den här bilden! Jag lekte i photoshop, och undrade hur mycket jag behöver redigera en bild för att det inte ska se ut som jag. Det här är vad jag kom fram till! Det enda som är ändrat är mättnaden, kontrasten och intensiteten. Nu är det kanske inte så konstigt att det inte ser ut som jag, då jag faktiskt knappt har något ansikte, men ändå!

Förutom att leka i photoshop har jag idag varit i skolan (till simhallen med klassen, åh vad kul..!), spelat piano och upptäckt att jag kan fixa en mini-fotostudio hemma. Spännande grejer. Kanske skulle man börja leta efter modeller? Kanske skulle man lära sig fotografera ordentligt först..?

Kommentarer
Postat av: ida

übersnyggt. i love it.

2010-10-19 @ 16:15:49
URL: http://nittonhundranittiofyra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0