Det vackraste världen har sett på längre tid




Woho, feta fashion-blogg-poser var det här! Ville mest visa min superfina tunika. I och för sig så har jag redan visat den här en gång, men ni kan säkert inte få nog av den (kan inte jag heller). Jag önskar bara att jag kunde bo i den på heltid. Tyvärr måste ju tvättmaskinen ta hand om den lite då & då.

Någon gång i framtiden vill jag fotografera människor. Kom igen, anmäl er som frivilliga! Var inte blyga nu är ni snälla. Jag har velat det här så länge, men jag får aldrig tag i någon.

Kommentarer
Postat av: Johanna

den är fin :)



jag kna vara med. jag och carro kan flumma oss ;) (de där lät nästan porrigt utan att de va de...)

2010-10-27 @ 18:16:50
URL: http://metrobloggen.se/create

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0