Du gav mig gåtorna tillbaks, du gjorde mig lycklig och förvånad



Jag kom just hem från skolan. När jag precis kommit innanför dörren berättade min pappa att jag fått brev. Han sa att det var från United Stage Artist. Jag tänkte att "det är ju ett bokningsbolag, varför skickar de brev till mig?". Jag öppnade det och fann en bild. En bild på Lars Winnerbäck. En signerad bild till mig. Från Lars Winnerbäck. Jag tog ett steg tillbaka och händerna flög faktiskt upp till munnen. En sådan där typsik gest som bara utförs i amerikanska komedier (och i mitt kök?).
   Det råkar vara så att jag inte lyssnar speciellt mycket på Winnerbäck längre, men vad fan, han är den musiker som betytt mest för mig genom mitt liv som tonåring. Sådan musik blir aldrig någonsin betydelselös, oavsett vad man tycker om den senare. Alltså är det här fortfarande väldigt stort tycker jag.

U p d a t e:
Johanna: Jag skrev ett brev för ett par månader sedan (efter en konsert - jag tänkte inte riktigt där va), väntade mig inte ett svar, men livet överraskar!

Kommentarer
Postat av: Johanna

oh fett awesome!! :D super kul!

men vf fick du den? :P hade du beställt den eller något? :)

MEN AWESOME :D <3 (som sagt, världens bästa ord!)

2010-10-09 @ 10:21:48
URL: http://create.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0