Friday I'm in love!


Idag hade jag på mig en av mina favorittröjor. Den är mer marinblå än vad bilden får det att framstå som.


Mamma hade köpt choklad, för ikväll är min syster hemma så hela familjen ska se på Idol.

En helt vanlig skoldag för min del, bortsett från det faktum att jag hade min pälskappa på mig. Det brukar jag inte ha, av massa anledningar. På psykologin personifierade jag "splitting" (en tvådelad person) och på engelskan berättade jag en massa saker jag inte visste om författaren E. M. Forster. Spännande grejer.
   Ikväll blir det mysig familjekväll med dumle och Idol. Fint det! Nästa vecka har jag ju förresten höstlov, det är välbehövt kan jag ju säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0