He doesn't look a thing like Jesus, but he talks like a gentleman


Duckies, yay! (Kompositionen i den här bilden gillar jag. Och jag får säga det även om det är jag som tagit den.)

Hej på er! Jag hade tänkt att jag skulle komma på något intressant att blogga om såhär dags på kvällen, men icke sa nicke. Det här får istället bli ett hej-det-här-har-jag-gjort-idag-inlägg, med hopp om att jag i alla fall kanske kan göra det liiite intressantare än vad såna inlägg brukar vara. Så, here we go, det här har jag gjort idag:
- Redovisat om HBT (Homo- bi- & transsexualitet) väldigt bra kände jag.
- Sett tre videos med Kristian Anttila på nyhetsmorgon två gånger var.
- Sagt till en kille på bussen att jag verkligen gillar hans stil. Han såg glad ut och tackade.
- Lagat mat. Det blev en väldigt höstig gryta med lingon.
- Skapat den här listan i spotify.
- Antecknat till en film om den riktiga jultomteverkstaden i Kina och funderat på pengar / orättvisor.
- Längtat jättemycket till fredag av en sjukt töntig anledning; Idol.
- Avslöjat rätt svar på "bildfrågan" jag ställde er för ett par veckor sedan:


Kommentarer
Postat av: Johanna

christine.. facebook ;) det är respekt! haha



jag ska så adoptera ett barn från kina. en mindre som får bo där är bättre än att inte göra något tänker jag.

2010-10-13 @ 08:22:27
URL: http://create.devote.se
Postat av: maria!

OMFG TRÄFFADE NI LASSE? <3

2010-10-13 @ 19:30:17
URL: http://vattenpussar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0