Here they come, the beautiful ones!


Hoppsan vad liten bilden blev...

Jag sitter och tittar på de här två kombinationerna av kläder och funderar på vad som är snyggast. Det är ett svårt beslut. Inte sådär att någon dör om jag väljer fel, och egentligen inte ens så att jag kommer ångra mig vilket jag än tar, men ändå. Livet kan vara jobbigt ibland.
   Bilden till vänster är alltså roströda (nästan lite rosa) stuprörsjeans och en grå stickad tröja i bomull. Tröjan är dock dubbelvikt där, så den är lång. Det här tycker jag personligen är skitsnyggt. Frågan är om det är tillräckligt uppklätt, och ifall jag borde ha halsband till. Spännande grejer.
   Till höger ser ni istället kavaj och stuprörsjeans. Jag tänkte ha ett svart linne under kavajen, för övrigt. Halsbandet är också fint ju. Och så tänkte jag ha hatt (jag tycker väldigt mycket om hatt men använder det inte så ofta). Det är mer uppklätt men lite mindre jag.
   Till slut tänkte jag alltså fråga er vad ni tycker? Förmodligen hinner ni inte svara förrän jag är iväg, men ändå. Kör på. Det är ju kul att höra i efterhand också! Anledningen till kläd-dilemmat behöver ni faktiskt inte höra, men det är inget stort.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja men visst är den! okej härligt, jo det är helt okej här med :)

2010-10-23 @ 17:14:02
Postat av: Cissi

Det var från mig :p

2010-10-23 @ 17:14:14
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Johanna

jag känner att de rosa ( <3 ) byxorna är mer du.

2010-10-23 @ 21:57:02
URL: http://metrobloggen.se/create
Postat av: ida

men kavajen är för jäkligt snygg!

2010-10-24 @ 11:00:18
URL: http://nittonhundranittiofyra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0