Hey babe, take a walk on the wild side

Idag tvingade jag upp mina föräldrar tidigt på morgonen (06.40). Varför? För jag ville ut i skogen och fotografera. De tog med sig svampkorgar (som efter fem ynka kantareller kändes ganska meningslösa) och jag tog med mig kameran. Såhär såg det ut:


När vi begav oss ut var det hur dimmigt som helst. Vi var lite tveksamma, men körde på.


Skogen var mörk, dimmig och full av dagg och spindelnät.


Om man lade sig på marken (skämt åsido, det gjorde jag inte) och fotograferade blev det ungefär såhär.


Spindelnät, som sagt var.     (oredigerat)


Myller / jytter


Dimman gjorde allt mysigare. Förresten, checka in spindelnäten!     (oredigerat)


Sedan började solen gå upp!


Vi åkte mot Åby (?) och tittade på en sluss, det var nästan som en tavla!


Solen lyste väldigt fint på det här trädet tyckte jag.


Färgerna är ju fantastiska såhär på hösten. Jag hade velat kunna måla!

Kommentarer
Postat av: joey

FAN VILKA SNYGGA BILDER DU TAAAAAAAAR !!!!!!!!!!

2010-10-10 @ 21:04:38
URL: http://smokeyjoey.blogg.se/
Postat av: Johanna

sorgligt

2010-10-11 @ 09:50:26
URL: http://create.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0