Jag är dålig på vardag



Snart är helgen slut och imorgon bitti vaknar jag till en gäll signal från väckarklockan. Inte okej. Jag funderar på att rymma till framtiden ett tag, rymma till en egen lägenhet Berlin. Istället är jag fast här i gymnasiet, i Växjö, i höstlöv, i läxor, i vardagen. Det känns sådär, måste jag säga. Jag vill ju ut och göra saker! Jag vill ut i vuxenlivet och vara kreativ.

U p d a t e:
Min kreativitet resulterade i en liten instrumental inspelning av Ted Gärdestads Himlen är oskyldigt blå på piano. Ifall ni vill lyssna på den, och diverse annat som jag spelat in, så kan ni lägga en liten kommentar.

Kommentarer
Postat av: Johanna

samma här! villa hoppa typ 2 år framåt just nu.



super fin header :D jätte mys

2010-10-18 @ 11:07:15
URL: http://create.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0