My candy cane, my sugar love!




Jag hoppas att ni inte efterfrågar kvalité på bilderna idag, för det får ni (uppenbarligen) inte. Istället tänkte jag att ni kanske vill veta hur mitt liv ser ut flr tillfället, för jag tänker att det kanske är därför ni kikar in här (invandningar mot det hänvisas till kommentarsfältet). Därför tänkte jag berätta att jag har dragit på mig en förkylning, fast det kanske inte var någon nyhet? Hursomhelst så har det inte blivit bättre. Tvärtom känns det som att det blir värre för varje timme. Jag satsar på att bli frisk till höstlovet i alla fall.
   Efter skolan sällskapade jag med Carro när hon åt en baugette, och sen kunde ingen av oss motstå frestelsen att gå till Hemmakväll och få med oss varsin brutalt god godispåse hem. Vi satt och shit-det-här-är-så-gott-vart-ska-vi-ta-vägen-stönade oss lite på en parkbänk innan vi gick skiljda vägar. Det var fint.
   Förresten så har Johanna lyckats få mig lite småberoende av Sims 3 på facebook (simsocial). Tack...

Kommentarer
Postat av: Johanna

det var så lite så :D

I know you like it

2010-10-26 @ 12:57:29
URL: http://metrobloggen.se/create

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0