Se på mig nu, vad tycker du?



Jag är lite kär i mitt svarta hår. Funderar ärligt talat på att ha det såhär för alltid. Det säger jag aldrig om mitt hår. Verkligen aldrig. Jag vet att jag kommer vilja ändra mig såsmåningom. Med den svarta färgen är det annorlunda, dock. Jag tror att jag skulle stå ut med den hur länge som helst. Däremot tar det både pengar och energi att ha det så för alltid. Så... Vi får se hur det blir, helt enkelt. Det är inte så att jag måste bestämma mig idag.

Igår spenderade jag en del tid åt att prata med min icke-biologiska syster Ida. Fint var det, vi hade tjejkväll på distans. Hon började prata om att hälften av alla i hennes klass redan vet vilka de ska gå med på studentbalen. Shit, det är ju ett år kvar och mer än det?! När hon sa det började jag också fundera på kläder, smink och vem jag skulle vilja gå med. Spännande grejer. Eftersom jag verkligen inte är typen som älskar fina festklänningar så har jag inte en blekaste aning om vad jag ska ha på mig. Däremot vill jag blir sminkad som Edie Sedgwick (såhär typ, finns inte någon riktigt bra bild på google) tror jag. För det är så fruktansvärt ballt.

Kommentarer
Postat av: Johanna

ja det är dö snyggt!!!



ush balen USH

2010-10-07 @ 13:04:11
URL: http://create.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0